BACK OFFICEBack Office Solutions

BACK OFFICE

Paket "Back office" obuhvaća grupu programa koji se naslanjaju i crpe podatke iz front office programa (recepcija, ugostiteljstvo, ...) i to: fakturiranje, financijsko knjigovodstvo, blagajna, evidencija osnovnih sredstava, evidencija sitnog inventara, ljudski resursi, ...

FAH*KOR

Program fakturiranja (dio "Back office" grupe programa) automatski dobiva podatke iz recepcijskog i ugostiteljskog poslovanja o računima za koje treba načiniti izlazni račun. Prolaz kroz primljene stavke formira podatke za knjiženje u Financijsko knjigovodstvo (otvorena stavka na kupcu i prihodi). Račun se može ispisati ili pohraniti u PDF format i takav slati kupcu.

Knjiga izlaznih računa također se nalazi u ovom paketu i objedinjava sve izdane račune, bez obzira na način plaćanja (gotovina, kreditna kartica, faktura).

FK*KOR

Financijsko knjigovodstvo s integriranim salda konti kupaca i dobavljača dio je "Back office" grupe programa.

Unos, evidencija i praćenje prometa

Omogućen je automatski prihvat podataka iz drugih evidencija i to:

  • prihvat podataka o naplatama iz recepcijskog i gastro poslovanja
  • prihvat podataka iz programa fakturiranja, blagajne, obračuna plaća, osnovnih sredstava, sitnog inventara, materijalnog knjigovodstva

Evidencija ulaznih računa povezana je s knjiženjem na temeljnicu prema unaprijed unesenim shemama ili ad hoc unosom konta.

Promet se knjiži i vodi u kunama i devizama, evidentira po mjestima troškova kao i po prethodno definiranim dimenzijama koje osiguravaju dodatne mogućnosti analize podataka.

Otvorene stavke

Otvorene stavke možemo pratiti putem različitih pregleda i izvještaja koji su sortirani po kupcima, periodima, vrstama kupaca, vrstama materijala.

Prati se povijesna komponenta otvorenih stavaka (stanje na određeni datum) i povijest zatvaranja stavaka.

Kamate se mogu obračunavati :

  • na zatvorene stavke
  • na otvorena dugovanja
  • na pozajmice
  • na zadane elemente

Internet bankarstvo

Omogućeno funkcioniranje plaćanja preko internet bankarstva, kao i prihvat i knjiženje izvoda banaka.

E- obrasci

Omogućeno kreiranje svih propisanih obrazaca u elektroničkom formatu.

Analize i pregledi

Rekapitulacije prometa i salda po kontima i po mjestima troškova.

Kreiranje Tijeka novca, pregledi potraživanja i dugovanja te pregledi dospijeća dugovanja i potraživanja.              

USALI izvještaji

Omogućeno kreiranje izvještaja sukladno USALI standardima. Jednostavno povezivanje konta i redka u izvještaju, kreiranje odjela (grupe mjesta troškova) .

Priprema financijskog plana, učitavanje i zaključavanje plana poslovanja.

EOS*KOR i ESI*KOR

Evidencija osnovnih sredstava i sitnog inventara dio je "Back office" grupe programa.

Evidencija osnovnih sredstava prema mjestima troškova ili mjestu smještaja i te promjene smještaja i promjene mjesta troškova.

Definiranje amortizacijskih grupa, i stopa amortizacije, te izrada predračuna i obračuna amortizacije, i to grupno i pojedinačno.

Evidencija otuđenja osnovnih sredstava (rashod, prodaja) i evidencija povećanja nabavne vrijednosti osnovnih sredstava (dodatna ulaganja, adaptacija, itd.)

Inventura osnovnih sredstava i sitnog inventara uključuje:

  • formiranje i kontrolu formiranih inventurnih grupa
  • ispis popisnih komisijskih lista za inventuru
  • knjiženje inventurnih viškova i manjkova

KAD*KOR

Ljudski resursi i obračun plaća dio su "Back office" grupe programa.

Upravljanje organizacijskom strukturom i radnim mjestima

  • definiranje org. strukture i rukovodne hijerarhije
  • definiranje poslova i radnih mjesta

Podaci  o djelatnicima (za elektronsku matičnu knjigu radnika sukladno odredbama Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima)

  • ispis zaposlenika  prema uvjetima i parametrima unešenim u matičnim podacima
  • prema mjestu stanovanja
  • prema državljanstvu, narodnosti
  • prema mjestu troška, radnom mjestu,
  • grupama poslova, vrsti radnog odnosa
  • ispis prema znanju stranih jezika
  • lista prema članstvu u sindikatima
  • popis zaposlenih s internom kvalifikacijom
  • lista s djecom
  • lista s pregledom radnog staža

Analize i ključni pokazatelji na osnovi svih unesenih parametara po zaposleniku:

  • prema mjestu stanovanja, školskoj spremi, zanimanju,vrsti radnog odnosa,godinama nastupa u poduzeće, godinama starosti, radnom stažu,radnom mjestu itd.
  • praćenje svih podataka o promjenama parametara o pojedinom zaposleniku     

OP*KOR

Definiranje osnovnih parametara za obračun:

  • vrste primanja
  • grupe primanja
  • vrste radnog odnosa
  • kvalifikacije
  • radna mjesta
  • bodovi
  • koeficijent složenosti poslova
  • obveze iz/na plaće ( doprinosi,porezi, prirezi, općine )
  • banke
  • kreditori
  • sindikati

Izlazni dokumenti:

  • isplatne vrečice (mogućnost slanja na e-mail adresu)
  • nalozi / liste po tipu isplate (gotovina, tekući račun)
  • internet bankarstvo
  • potpisne liste za radnike

Izvješća:

  • rekapitulacija plaće (analitika i sintetika) zbirno i po org. jedinicama
  • analitika zaposlenika (brutto dohodak, netto, obustave, isplata)
  • rekapitualcija doprinosa iz/na plaće
  • rekapitulacija poreza i prireza po općinama
  • specifikacija obustava
  • rang liste (brutto dohodak, netto isplata)
  • isplatna lista, potpisna lista        
  • za poslovne banke
  • za kreditore
  • kartica zaposlenika (analitička i sintetička)
  • kartica obustava
  • mjesečni i periodični prosjeci po zaposlenom djelatniku, po kvalifikacijama, organizacijskim jedinicama, po stručnoj spremi
  • ispis obrazaca sukladno zakonskim propisima
  • prijenos podataka  za banke putem interneta
  • prijenos podataka u financijsko knjigovodstvo
  • veza na ljudske resurse

Evidencija radnog vremena

Za svakog radnika bilježi se stvarna prisutnost na poslu. Na osnovu prethodno undesenih parametara - vrsta rada, fonda radnih sati, kalendara dobivamo različite izvještaje i podatke koji se automatski prenose u program obračuna plaća.