
Paket Gastro poslovanje sastoji se od nekoliko segmenata i to:
- poslovanje ugostiteljskih blagajni
- kontrola i obračun hrane i pića
- skladišno poslovanje
- materijalno poslovanje
- nabava
Svi segmenti su međusobno povezani i u pravilu se isporučuju u kompletu.
POS
Poslovanje ugostiteljskih blagajni
Program poslovanje blagajne vrlo je jednostavan za rukovanje i prilagođen je za korištenje/rad na različitim uređajima:
- obična PC konfiguracija s običnom tipkovnicom
- PC konfiguracija i programibilna tipkovnica sa ili bez čitača magnetskih kartica
- PC konfiguracija , programibilne tipkovnice i dlanovnici
- Touch screen
Podržane su različiti načini rada - restoransko poslovanje, poslovanje barova i kavana
Restoransko poslovanje karakterizira vođenje narudžbi i računa po stolovima, ispis računa na slip obrazac. Poslovanje je segment hotelskog poslovanja ima mogućnost knjiženja na sobu.
Nadzor blagajni provodi se iz back offica i sve transakcije su u potpunosti transparentne.
Kontrola i obračun hrane i pića
Back office ugostiteljskih blagajni bavi se pripremom podataka koji se pojavljuju na blagajnama,te obavlja obrade po isteku svakog radnog dana .
Kontrola i analiza dobivenih podataka jedan je od najvažnijih zadataka ovog segmenta. Ovi programi su izvor navedenih zadataka.
Niz izvještaja prati naplatu po blagajnama prema različitim kriterijima:
- po načinima plaćanja
- po poreznim grupama
- po mjestima troškova
- po operateru (konobaru)
Kontrole troškova, od upravljanja recepturama do analize prodaje i prometa
Receptura
- jednostavan unos recepata
- neograničeni broj recepata
- recepti kao dijelovi drugog recepta
- vremenska komponenta kod recepata
- praćenje gubitka u preradi
- izrada i analiza kalkulacije za artikal/menu
Različite analize prodaje i ključni pokazatelji učinkovitosti
- top artikli u prodaji
- analiza rezultata po ostvarenoj razlici u cijeni
- prosječan iznos račun
- prosječno trajanje konzumacije (zauzeća stola)
- prodani artikli po različitim kriterijima
- periodične analize prodaje
- kalkulacija banketa i priredbi
- abc analize aktualnih podataka o prodaji.
- planiranje nabave i prodaje za različite događaje ( pansioni, svadbe, poslovni ručkovi, grupe..)
Veza sa skladištem
Prerada
Prerada je mali paket specifičnog skladišnog poslovanja koje služi za ispravno vođenje namirnica po cijenama i artiklima koji se koriste u recepturama. Kroz program prerade prolaze materijali kao što su npr. polovice (svinjske, teleće i sl.) ili bilo koji materijal koji se ne nabavlja konfekcioniran.
Obračun troškova prema prodanim artiklima
Različite metode se mogu primijeniti u obračunu troškova. Korisnik bira metodu koja mu najviše odgovara
- tradicionalni pristup kontroli kroz inventuru
- automatska obrada pomoću izračuna utrošenih artikala prema priloženim recepturama na bazi dana ili na bazi mjeseca
- usporedbom rezultata dobivenih putem automatske obrade i fizičkog stanja skladišta
Proizvodnja
Gastro sustav ima kapacitete za proizvodnju artikala ne samo za jedan objekat nego za više njih.
Ovdje se radi na primjer o kolačima i sendvićima koji se proizvode u glavnoj kuhinji, a prodaju se na dislociranim blagajnama.
Izvještaji:
- izvještaji o naplatama, prodanim konzumacijama, promet po konobarima
- lista realizacije po pojedinim artiklima
- lista utrošaka
- matrix izvještaji