Paket "Back office" obuhvaća grupu programa koji se naslanjaju i crpe podatke iz front office programa (recepcija, ugostiteljstvo, ...) i to: fakturiranje, financijsko knjigovodstvo, blagajna, evidencija osnovnih sredstava, evidencija sitnog inventara, ljudski resursi, ...
FAH*KOR
Program fakturiranja (dio "Back office" grupe programa) automatski dobiva podatke iz recepcijskog i ugostiteljskog poslovanja o računima za koje treba načiniti izlazni račun. Prolaz kroz primljene stavke formira podatke za knjiženje u Financijsko knjigovodstvo (otvorena stavka na kupcu i prihodi). Račun se može ispisati ili pohraniti u PDF format i takav slati kupcu.
Knjiga izlaznih računa također se nalazi u ovom paketu i objedinjava sve izdane račune, bez obzira na način plaćanja (gotovina, kreditna kartica, faktura).
FK*KOR
Financijsko knjigovodstvo s integriranim salda konti kupaca i dobavljača dio je "Back office" grupe programa.
Unos, evidencija i praćenje prometa
Omogućen je automatski prihvat podataka iz drugih evidencija i to:
- prihvat podataka o naplatama iz recepcijskog i gastro poslovanja
- prihvat podataka iz programa fakturiranja, blagajne, obračuna plaća, osnovnih sredstava, sitnog inventara, materijalnog knjigovodstva
Evidencija ulaznih računa povezana je s knjiženjem na temeljnicu prema unaprijed unesenim shemama ili ad hoc unosom konta.
Promet se knjiži i vodi u kunama i devizama, evidentira po mjestima troškova kao i po prethodno definiranim dimenzijama koje osiguravaju dodatne mogućnosti analize podataka.
Otvorene stavke
Otvorene stavke možemo pratiti putem različitih pregleda i izvještaja koji su sortirani po kupcima, periodima, vrstama kupaca, vrstama materijala.
Prati se povijesna komponenta otvorenih stavaka (stanje na određeni datum) i povijest zatvaranja stavaka.
Kamate se mogu obračunavati :
- na zatvorene stavke
- na otvorena dugovanja
- na pozajmice
- na zadane elemente
Internet bankarstvo
Omogućeno funkcioniranje plaćanja preko internet bankarstva, kao i prihvat i knjiženje izvoda banaka.
E- obrasci
Omogućeno kreiranje svih propisanih obrazaca u elektroničkom formatu.
Analize i pregledi
Rekapitulacije prometa i salda po kontima i po mjestima troškova.
Kreiranje Tijeka novca, pregledi potraživanja i dugovanja te pregledi dospijeća dugovanja i potraživanja.
USALI izvještaji
Omogućeno kreiranje izvještaja sukladno USALI standardima. Jednostavno povezivanje konta i redka u izvještaju, kreiranje odjela (grupe mjesta troškova) .
Priprema financijskog plana, učitavanje i zaključavanje plana poslovanja.
EOS*KOR i ESI*KOR
Evidencija osnovnih sredstava i sitnog inventara dio je "Back office" grupe programa.
Evidencija osnovnih sredstava prema mjestima troškova ili mjestu smještaja i te promjene smještaja i promjene mjesta troškova.
Definiranje amortizacijskih grupa, i stopa amortizacije, te izrada predračuna i obračuna amortizacije, i to grupno i pojedinačno.
Evidencija otuđenja osnovnih sredstava (rashod, prodaja) i evidencija povećanja nabavne vrijednosti osnovnih sredstava (dodatna ulaganja, adaptacija, itd.)
Inventura osnovnih sredstava i sitnog inventara uključuje:
- formiranje i kontrolu formiranih inventurnih grupa
- ispis popisnih komisijskih lista za inventuru
- knjiženje inventurnih viškova i manjkova
KAD*KOR
Ljudski resursi i obračun plaća dio su "Back office" grupe programa.
Upravljanje organizacijskom strukturom i radnim mjestima
- definiranje org. strukture i rukovodne hijerarhije
- definiranje poslova i radnih mjesta
Podaci o djelatnicima (za elektronsku matičnu knjigu radnika sukladno odredbama Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima)
- ispis zaposlenika prema uvjetima i parametrima unešenim u matičnim podacima
- prema mjestu stanovanja
- prema državljanstvu, narodnosti
- prema mjestu troška, radnom mjestu,
- grupama poslova, vrsti radnog odnosa
- ispis prema znanju stranih jezika
- lista prema članstvu u sindikatima
- popis zaposlenih s internom kvalifikacijom
- lista s djecom
- lista s pregledom radnog staža
Analize i ključni pokazatelji na osnovi svih unesenih parametara po zaposleniku:
- prema mjestu stanovanja, školskoj spremi, zanimanju,vrsti radnog odnosa,godinama nastupa u poduzeće, godinama starosti, radnom stažu,radnom mjestu itd.
- praćenje svih podataka o promjenama parametara o pojedinom zaposleniku
OP*KOR
Definiranje osnovnih parametara za obračun:
- vrste primanja
- grupe primanja
- vrste radnog odnosa
- kvalifikacije
- radna mjesta
- bodovi
- koeficijent složenosti poslova
- obveze iz/na plaće ( doprinosi,porezi, prirezi, općine )
- banke
- kreditori
- sindikati
Izlazni dokumenti:
- isplatne vrečice (mogućnost slanja na e-mail adresu)
- nalozi / liste po tipu isplate (gotovina, tekući račun)
- internet bankarstvo
- potpisne liste za radnike
Izvješća:
- rekapitulacija plaće (analitika i sintetika) zbirno i po org. jedinicama
- analitika zaposlenika (brutto dohodak, netto, obustave, isplata)
- rekapitualcija doprinosa iz/na plaće
- rekapitulacija poreza i prireza po općinama
- specifikacija obustava
- rang liste (brutto dohodak, netto isplata)
- isplatna lista, potpisna lista
- za poslovne banke
- za kreditore
- kartica zaposlenika (analitička i sintetička)
- kartica obustava
- mjesečni i periodični prosjeci po zaposlenom djelatniku, po kvalifikacijama, organizacijskim jedinicama, po stručnoj spremi
- ispis obrazaca sukladno zakonskim propisima
- prijenos podataka za banke putem interneta
- prijenos podataka u financijsko knjigovodstvo
- veza na ljudske resurse
Evidencija radnog vremena
Za svakog radnika bilježi se stvarna prisutnost na poslu. Na osnovu prethodno undesenih parametara - vrsta rada, fonda radnih sati, kalendara dobivamo različite izvještaje i podatke koji se automatski prenose u program obračuna plaća.